Pisseftermiddag..

Jag har nog haft mitt livs konstigaste eftermiddag. Den var väl ganska bra till typ 16:00-16:30. Då blev jag helt plötsligt jättedeppig, verkligen helt nere under jorden. Jag kunde inte prata ordentligt, och orkade knappt göra det heller för den delen. Allt jag tog mig till att göra blev helt fel. Det blev inte direkt bättre av att jag fick dåligt samvete inför mitt telefonsällskap när jag var som jag var heller. Så det kändes bara allmänt kasst. Inget av mina försök att få mig att känna mig lite gladare lyckades nämnvärt heller. Det blev bara rena berg-och-dalbanan av det hela. Men så gick det över i alla fall, men nu har jag en Ohygglig huvudvärk. Jag brukar nästan aldrig ha ont i huvudet, men nu har jag verkligen jättejätteont. Vet knappt var jag ska ta vägen.

Undrar vad det här är ett tecken på? Håller jag på att bli galen? Är jag i stort behov av påsklov? Eller är det bara något som hör livet till, så att säga? Vem vet...

Kommentarer
Postat av: Sara

Påsklovslängtan - studentångest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback