De halvt dolda

Har du sett Jonas Gardells dramaserie "De halvt dolda" som går på tv nu? Om inte borde du, för ditt eget bästa, genast klicka dig in på SVT play och sluka de två avsnitt som hittills visat. De är fenomenala. Har nog aldrig fått så stora känslor av lite TV förr. Den tar sig in på bara skinnet, och sen vidare till själen, och stannar där. Så stark är den. Jag längtar till nästa avsnitt (som går på torsdag 21:00. anteckna!!) för att få veta hur det går, samtidigt som jag bävar inför det eftersom det innebär ett steg närmare slutet på den. Jaja. Nu tog min förträffliga författarförmåga slut och jag kommer inte på hur jag ska fortsätta detta briljanta inlägg så.. På återseende, hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback