Ledigt....

Härmed lovar jag mig själv att aldrig igen ha ett jobb där jag hela tiden längtar efter att jag är ledig. Så har jag det nu, och det suger verkligen. Till och med när jag verkligen är ledig räknar jag dagar jag måste jobba tills jag är ledig Nästa gång. Helt sjukt. Just nu sitter jag och undrar varför i hela fridens namn jag valde att jobba hela sommaren. Jag kunde väl ha skitit i juli i alla fall? Typ gått omkring och semesterskrotat en hel månad istället. Fast jag vet ju att om jag väl hade gjort så hade jag funderat på varför i helvete jag inte tog jobb i juli också. Jag är aldrig nöjd. Vilken situation jag än befinner mig i, vill jag vara i någon annan. Men det är ett helt annat inlägg.... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback