Ett litet tips

jag tänker mycket på att flytta
nu på våren när mitt inredningsbehov bara skenar iväg tänker jag ännu mer på det
jag vill ta ner hela mitt hemman och utnyttja var loppisfyndad grej
när jag kommer så långt i mina tankar blir jag dock inte lika sugen
för en prylgalning som jag är det sjukt jobbigt att flytta
så jag korridorar nog ett tag till

när det väl är dags för något ordentligt kan jag dock tänka mig något
sånthär
det är fenomenala femtiotalsjakten som säljer sin retroetta i Solna
den har bland annat, som ni ser på bilden, en orginaltapet från 50-talet som man väl skulle kunna dö lite för
om någon stockholmsbo vill byta upp sig är det väl värt en åtanke åtminstone?
jag nöjer mig med att tävla om något som jag "verkar tycka om"
det kan ju bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback