Lägesrapport.

Något jag snodde från http://blogg.expressen.se/linda/   (reklam reklam)
en blogg som jag för övrigt läser varje dag =)

Är: Förvirrad och Stressad
Ger intryck av att vara: bitter och sur
Mår: "Okej"
Ska: göra det mesta sen.
Har: gått 3 kilometer hem.
Bör: plugga, plugga & plugga.
Kan: flumma till det ordentligt
Blir glad av: Barnfilosofi
Vill ha: sommarjobb (-->pengar)
Skulle vilja: rädda världen från all fattigdom och annat jävulskap
Tycker om att: inreda mitt rum och köpa en massa onödiga (men snygga) prylar till det.
Drömmer om: att kunna gäspa med näsan
Längtar till: New York-resan med klassen-6
Fasar inför: Muntliga delen av det Nationella provet i Svenska
Har ett brinnande intresse för: femism
Bryr mig om: vad andra tycker om mig, tyvärr.
Trivs med: bloggskriveriet.
Känner obehag inför: grodinvasionen som nalkas
Planerar att: Bli själsligt frisk.
Bor i: Skogen
Skulle vilja bo i: kollektiv
Klär mig gärna i: Stora byxor och rött.
Äter gärna: enshiladas (som jag inte kan stava till)
Dricker gärna: mineralvatten

Tränar: spinning 2 ggr i veckan. Snart mer inför kebnekaise
Tittar ofta på: Folk och inredningsprogram på TV
Lyssnar ofta på: skåningar
Läser: Allt av Johanna Nilsson
Prenumererar på:  rien
Idag: pluggeliplugg
Imorgon: GU-påskkärring med Rebecka alternativt spinning
Igår: Mobilköp och KRG-möte i Rackarberget
Nu: Middag

Vill se: världen
Vill göra: lära mig laga mat.
Glad över: Våren
Arg på: killen som inte orkar vara feminist.
Stolt över: Lillasyster

Rädd för: Mörker.
Nyfiken på: killen på bussen
Lycka: att känna sig uppskattad
Sorg: har jag varit i en gång
Älskar: någon jag inte borde (+ familj, släkt, vänner)
Hatar: alldeles för tydligt
Äter: För mycket
Sover: djupt och gärna till filmer.
Dansar: helst i baktakt.
Lever: utan framtidstro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback