Ge mig piller & make me smile.

Jag vet inte, eller tvivlar snarare starkt på, om det är en strategi som fungerar. Men på grund av ett missnöje över vissa bloggar försöker jag straffa internets värld med att utebli med mina inlägg. Nej, det är varken klokt eller logiskt. Det är heller inget jag tänker fortsätta med. Det är bara det att min inspirationsnerv har satt sig långt in i arslet, eller någon annan del av mig som är svår att nå och det har gjort senaste tiden i princip bloggfri. Jag började författa ett inlägg förra veckan faktiskt. Ett inlägg där jag tänkte öppna mig själv totalt. Dumdristiskt kanske, men jag får sådana idéer ibland. I alla fall så blev det inte alls bra och jag suddade ut det och lät det vara opublicerat. På efter middagen ringde det dessutom en kvinna som gjorde hela grejen onödig. Det känns liksom fel att skriva ett inlägg om hur man tror att någon som misskött sig tidigare kommer göra det igen, när man bett honom om en ny tjänst. Så visar det sig att han faktiskt skött sig. Jag väntar mig i alla fall ett inre i uppror, att få en hel del bearbetat och överkommet under hösten. Vi får se vart det leder. Första träffen är på Torsdag men det är just bara "ett första möte" och jag väntar mig inga stordåd.

äh. det här blev ju inte heller nåt bra.
bajs på mig.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Förstår vad du menar, man skriver blogg och känner sig ganska otillräcklig. Jag brukar fråga mig själv ganska ofta när jag läser helt menlösa bloggar, som handlar om vad man har shoppat idag, igår och i tisdags; "hjälp, är mina texter lika meningslösa? då kan jag ju lika gärna stänga ner!". Men du jag lovar du har en läsvärd blogg, som inte är det minsta menlös! Och när jag brukar känna för att vräka ur mig hela mitt känsloregister, men är för feg för det, så använder jag mig av koder i skrivandet,,, som mitt senaste inlägg med mercury, där skrev jag "akta dig för ångvältarna", det är riktat mot några kompisar, hoppas dom fattar vinken bara! :)
Ha det super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback