Den biologiska klockan slår

Tittade på Barnmorskorna eller vad det heter och fann att min biologiska klocka inte tickar, den SLÅR. Jag vill ha barn nu, nu, nu - och egentligen är väl det ganska sjukt i och med att jag varken har spermabärare (a.k.a. pojkvän) eller ekonomi nog att ge ungen ett värdig liv men ändock; Jag vill reproducera! Dessutom är det väl lite småkonstigt i och med att jag är ynka 18 jordsnurr. Jagmenar, vad jag vet börjar den där jävla klockan inte ticka förrän vid 25+ eller så. Och dit har ju jag ett par år så att säga. Mycket konstigt. I alla fall, jag rördes nästan till tårarna vid de förlossningar som visades och jag är bra sugen. Ja, förvånande sugen. Men någon ska väl vara det med..

Kommentarer
Postat av: Moa

haha. när jag var "liten", dvs. från tre till tio år, var jag helt besatt av gravida och bebisar. jag lekte gravid jämt. om längtan blir för stor kan jag tipsa om att en cykelhjälm under tröjan ger den mest trovärdiga magen :-)
i syskon skaran är vi par. jag och emil är tätt i åldrarna, simon och adam med. mamma kommer vara fyrtio när den nya föds. den får ingen kompis. det blir upp till mig att fixa det. men så var det det där med spermabärare. attans.

Postat av: Sara

vad sägs om att pröva med en ko? eller en vitsippa? de ska vara rätt på har jag hört

2008-04-02 @ 23:49:09
URL: http://bananasplit.blogg.se
Postat av: Sara

moa fuskar förresten, hon har löfte om att varken blogga eller kolla bloggar förrän den 5 maj

2008-04-02 @ 23:49:48
URL: http://bananasplit.blogg.se
Postat av: Moa

Fan. Jag har faktiskt fått rätt mycket gjort. Och det var min egen blogg som tog mest tid. Tar tillfälle att uppdatera lite här om man ska fuska på riktigt: 19 år 10/4, önskelista: världsfred, gymnasiebetyg, mer tid med nära och kära, träskor.

2008-04-03 @ 11:50:01
URL: http://bananpannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback