Blaha.

En tant på jobbet har "funnit" en av gubbarna på jobbet och ligger och längtar hela kvällarna, och frågar vad gubben gör just nu. "Han är så rar" säger hon och berättar att de suttit och hållit varandra i händerna tidigare under dagen. Hon är bara sååå kär. Visst ler jag och tycker det är lika sött som resten av personalen, gläds för att både tanten och gubben blivit piggare sen känslorna börjat sprudla. Samtidigt grämer jag mig för att det där verkar slutat hända mig. Where have all the feelings gone?

Kommentarer
Postat av: Milla

muahahaha, jag vet nog vart känslorna är Sara ;D retas

Postat av: elisabeth

jaa du. det kan man undra. har lite samma problem jag. men det är väl bara att hoppas på att dom kommer tillbaka snart. det får jag höra för jämnan av alla jag beklagar mig för iaf, att " det ordnar sig" och "det kommer" så är det säkert!?

2008-08-22 @ 02:02:06
URL: http://palaceandmain.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback