Insomnia.

Det blev ingen årskrönika igår kväll, men dock en sömnlös natt. Jag förstår verkligen inte var det kommer ifrån, men helt plötsligt är jag helt pigg till klockan två på natten. Då tvingar jag mig i säng och så ligger jag ändå vaken rätt länge. Kanske gör jag för lite på dagarna? Är jag helt utvilad nu? Men jag brukar inte ha något problem att sova för det, bara jag lägger mig i sängen blir ögonlocken tunga i vanliga fall. Tyvärr ägnar jag inte nätterna åt något vettigt heller, utan sitter uppe framför datorn (oftast) och vältrar mig i bloggar och annat skit. Men men. Jag antar att den här insomnian (som det väl heter?) kommer vara över ungefär samtidigt som lovet är det.
Så länge läser jag min favorit blogg för tilfället, hockeyfruns.blogg.se. Varför är inte Alla tjejer sådär frispråkiga om sex? Herre gud, fram med det! Jag vet att ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback