Min kväll

Alla borde läsa http://sakerunderhuden.blogspot.com/. Hon är så fin och smart och bra så man blir helt.. överväldigad. Dessutom är hon en såndär het genusvetarbrud som man bara kan bli galen i. Som henne ska jag bli en dag.

Idag är jag dock mest galen i boken jag fick på posten. Den är så otroligt fin, lite sådär så man dör när man ser den. Och man kan inte låta bli att titta på den! Jag har suttit hela kvällen och kikat på den i smyg, litesådär som man gjorde på lågstadiekärleken ni vet - och med ungefär samma känslosvall inanför bröstet. Det är mysigt. Dock är jag lite smårädd för att börja läsa den - ifall min beundran skulle slockna. Så just nu tittar jag bara.

Har skrivit ett tal ikväll också. Med läskigt mycket hjälp från mamma känns det som, men skitsamma. Det är riktat till ett lesbiskt par som har gift sig. Så himla fint. Jag är så himla finurlig ibland. Så i morrn ska jag kicka min heteronormativa skola i asset lite har jag tänkt. Blir ett fint avsked.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Prästen

Ditt tal var fantastiskt! Hjälp, vad jag kommer att sakna klassen!
Nu blir jag nyfiken... vilken bok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback