Långskånkar in my <3 ?

Det slog mig häromdagen att jag genom hela livet valt att bli vän med långa människor i min omgivning. Från grannflickan som var en av de bästa (och längsta) både före och under stora delar av grundskolan, vidare till gymnasiet där jag också haffade en långskånk (haha. så fint ord tycker jag! bara massa kärlek i det från mig :)) till att bli en av de närmsta och i och med mitt inträde i universitetsvärlden kan jag säga att trenden fortsätter :)

Undrar vad det betyder.. Eller är det bara ren och skär slump? Typiskt bra frågor att fundera på när man inte är ett dugg inspirerad att sätta igång pluggeriet.

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag tror inte att det är en slump, du älskar oss långa för vi är så trevliga. Titta bara på mig och Sofia, hur kan man inte gilla oss ;)

2009-12-10 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback