Duvporr från köksfönstret

Jag borde väl egentligen skriva ett inlägg om hur min helvetiska helg var. Ja, den var sannerligen helvetisk - men fin ändå på sina ställen. Men varje gång jag försöker formulera allt som hände blir det bara långtradigt ordbajseri, och det känns som om jag har tillräckligt med sånt på den här bloggen. Så det kanske får vara, men för att summera kan jag säga såhär: Åk aldrig bakpå cykeln på någon som har för avsikt att köra mot rött när polisen står vid samma korsning, och strosa inte lugnt på IKEA när din bror undrar om du är på väg till showen ni ska på som börjar om en halvtimme. Och gör er förfan inte besvär och gå på en spelning med De Lyckliga Kompisarna! Så, det var den helgen.
För tillfället sitter jag i min Rydslegga och tittar på duvparet som bor på taknocken mitt emot, de ser ut att ha det ganska trevligt. Ska inte fågelskåda hela eftermiddagen dock, snart bär det iväg på spinning-pass med DJ. Haha, spårat men kul förhoppningsvis.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback