Torsdagsreferat

Puh, har precis diskat upp diskberget Allan. Eller ja, en del av diskberget Allan i alla fall, jag hade så mycket disk att allt inte fick plats på diskbänken - och torkar disk sysslar man bara inte med.. Förutom det har min dag varit en rätt bra dag.

Den inleddes med en femma på en uppgift jag knåpade ihop på en timme, sen lite (tyvärr med betoning på lite - är första omtentan på intågande?) plugg i skolan. Efter plugget blev det en föreläsning om Gay marriage and the Swedish Church, och med tanke på att biskopen inledde föreläsningen med att säga att han tänker kalla det same sex marriage, eftersom gay oftast är associerat med enbart homosexuella män, kan ni säkert tänka er vad jag tyckte om den. Mycket peppande! Dessutom blev jag lite glad i magen när någon klottrat "UPP TRÄLAR" med gigantiska bokstäver på en av mina grannhus. Det fick mig att längta ännu mer till att flytta till "VänsterpacksLund" som någon så vackert kallade det ;)

Sen har jag även pratat med mina fina morföräldrar, och konstaterat att jag blivit allt för mycket som min mormor, samt min fina mor. Nästa gång jag ringer ska jag dock ta reda på om det är hockey på TV eller inte... Men en fin dag har jag haft i alla fall. Och nu tar den nog slut. Eller i alla fall referatet av den... Puss och hej!
Ps. Avslöjade mina fyllelögner idag också. Tänkte det var bäst för att slippa pinsamheter i framtiden.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback