Gråthögsinlägg

Jag kom precis till en massa obehagliga insikter, lite sådär självdiagnostiserande psykologiska insikter om mig själv. Tror inte det finns plats att gå in närmare på vilka insikter det var här, men det var obehagligt i alla fall. Kan hända att jag delar med mig till de som förtjänar det, men det är relativt tveksamt. Med tanke på hur både tårar och snor sprutade när jag hanterade allt här i min ensamhet kan jag ju tänka mig hur det skulle gå inför någon annan. Å andra sidan verkar det vara precis sånt jag behöver öva på (och sånt jag fick insikter om...), men det kan jag ju göra sen. Eller? Jag vet inte. Just nu skulle jag nog mest vilja ha en kram. Och kanske nån som pillar mig i håret...

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

systerkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback