Bajserier

Nu är jag 3000 ord ifrån sommarlov.
Och en essä som ska besvara frågan "Vad är maskulinitet?"
I tid räknat är det två veckor,
men det känns som exakt ingenting just nu.
Och som exakt megamycket ångest.
Det känns som om hela den här terminen gått ut på ordbajseri,
och som om förstoppningen blivit extremare och extremare för var text som jag tvingats prestera.
För att fortsätta på metaforen skulle jag nog behöva ett rejält lavemang just nu.

Men det finns fördelar med att ha en antropolog som lärare:
de tycks hitta något bra i varje text,
oavsett om man gjort det som efterfrågats eller inte. 

så kanske räcker det med en liten harklutt, istället för den koblaja de efterfrågat. 

Nej, du får det vara nog om bajs. Här ska resoneras kring maskulinitet!

Kommentarer
Postat av: lovis

Hej! Har du testat det gula nagellacket på hm? Jag tycker det är en väldigt fint!

Postat av: Anonym

=)

2011-06-17 @ 15:12:03
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: spiderchick

sv. är enar fridlysta? Har jag aldrig hört talas om. Fast jag är förstås inte ens säker på att den var en en? Tror den heter ngt annat.

2011-07-12 @ 21:33:08
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback