"En stor kuk är ingen tröst i ett fattigt hem"

Jag hade tänkt skriva ett blogginlägg utan någon som helst koppling till rubriken..
och då är det ju bra att det första jag gör är att kommentera rubriken. Vilke automatiskt leder till att inlägget, om än lite, kopplas till rubriken. Men man kan inte lyckas jämt :)
Dessutom var det jag egentligen hade tänkt att plugga.. och det går ju bra.
Jag har än så länge skrivit 8 rader, och jag måste gå om tjugo minuter. Eller måste och måste. Jag vill inte komma hem senare än 18 så jag vill gå om tjugo minuter. Och det kommer jag med ungefär all säkerthet att göra. Och med ungefär all säkerhet kommer jag nog inte skrivit särskilt mycket på mitt plugg tills dess..
Speciellt eftersom jag sitter här och skriver ett blogginlägg istället.. och tiden går.

Var lite smått lustigt innan, för kanske 50 minuter sedan, när det var dags för Hanna att redovisa. Så kom helt plötsligt den där jävla snön som alla sagt att den aldrig skulle komma och alla varit så arg. För vi vill ju ha en VIT jul för fan. Men i allafall. Det började snöa och alla (iaf jag och Sofia) blev helt överväldigade och satt och tittade på alla fallande flingor (varför gjorde jag det? jag hatar ju snö:/ ).. Och då märkte väl Hanna det för när hon började prata om sin Immanuel Kant frågade hon "men vad tittar ni på?" vi pekade och sa snön, eller något annat ovettigt och flummigt.. Och Hannas rektion är att hon typ hoppar av någon slags glädje. Det var fint.
Jag har varit med om mycket fint senaste tiden :) Det tackar jag för...

Och ikväll ska jag beställa mina skivor ;D woho!!!
efter krångel som lett till ett sånthär långt mailämne:
SV: RE: SV: RE: SV: RE: SV: RE: SV: Sensommarreggae, kan jag äntligen betala.
Kan inte vänta. Och VILL inte vänta. Vill ha dom nuuuuuuuuu. Få gunga lite för mig själv till ny reggae.
That's love <3

Nää.. nu äre 13 minuter kvar. Borde plugga mig lite :)
Värme!! (så att snön smälter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback