Stressssss

Här sitter jag och känner mig alldeles överöst med skolarbeten. Inte nog med att jag har grupparbete i filosofin, psykologin, historia, kultur- och idéhistoria, internationella relationer & franska (eventuellt något till). Jag har också kommit på att jag lyckats med att glömma bort att göra en hel del. En massa matteuppgifter och en text att lämna in bland annat. Hoppas för min egen skull att det inte är med. I såfall kreverar jag nog.
Fast är jag riktigt profsig (dream on..) kanske jag kan vända det här till något positivt.. till exemplet att jag tar arslet från stolen och verkligen arbetar? eller.. jag menar jag kanske kan göra det till sån där positiv och puschande stress.. istället för negativ och överstressande stress. Jag tvivlar. Men kanske.
För övrigt känns det som om jag är sådär mysigt lite nästanklar med mitt rum snart :) Är ju bara ett år sedan jag flyttade ner i det.. nästan onödigt tidigt att bli klar med det redan ;P Det enda som fattas är väl någon som vill komma och titta på det (för att umgås med mig samtidigt såklart). Som inte är mamma eller pappa (som klagar på min obefintliga städmani) eller Ebba. Men det kanske löser sig med tiden :)

Nä. Nu ska jag skriva engelska och internationella relationer (säger vi)
Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback