Fortfarande Slörndag

Efter en stunds tänkande (femton-tjugo nånting) bestämde jag mig iallafall för att åka hem, orkade inte lagat mat själv, orkade inte träffa mormor och morfar i morgon, orkade inte bara sitta i lägenheten hela dagen. Så jag tog 17.20 tåget hem. No kändisar på.
Däremot en kvinna som ätit alldeles för många mazariner och tagit allt för få jogginturer i elljusspåret, det var nästan i klass med Amerika-kvinnorna. Egentligen är det ju sjukt fel av mig och sitta här och kritisera henne. Dels är jag själv inte jordens pinnsmalaste, dels vet jag inte vad hon kan ha för problem som gör att hon ser ut som hon gör.. Men ändå.. Hon fick inte ens plats på tågsätet.. Ett av hennes lår var som båda mina, eller iallafall ett och ett halvt. Brrh, det äcklade mig.
Var rejält skönt att få komma hem, bli hälsad på av hobbe, slippa äta middag ensam.. Mmh, grillat. Sjukt gott kött var det.. och sjukt god sås ;)
Har även bestämt hur det blir i morgon, att vi åker runt tolv snåret till stan.. Ska bli skönt att äntligen få ordning på rummet :) Jag riktigt längtar tills jag får rulla ut den orientaliska mattan och så vidare.. Mjau! :)

Det är dessuom bevisat:
Jag är jordens mesta fegis. Har ju haft en viss MSN-adress sen i Måndags (eller när det nu var) men jag har inte vågat lägga till denna, varit orolig för vad jag ska säga, vad innehavaren till denna vissa MSN-adressen skulle tycka och så vidare.. Men så idag fick jag mig till det iallafall :)
Men.. det är inte slut där :P
Så fort jag lagt till den vissa MSN-adressen loggar jag ur, för jag vågar inte riktigt se om innehavaren är online.. Så loggar jag in med statusen "offline" och checkar.. När jag ser att han inte är det byter jag status... Hahaha.. Bävar liiiiiite inför när Han är inne första gånge.. Men det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback