I väntan

"I S:t Petersburg hölls en högtidlig begravning i dag för kejsarinnan Dagmar.
Inför ögonen på en rad kungligheter ramlade plötsligt en man ner i hennes grav."
Alltså, ursäkta ursäkta ursäkta men.. jag tycker det är sanslöst roligt ;P
eller okej.. sanslöst roligt var att ta i, och det ganska mycket.. Men jag kan inte låta bli att fnissa till lite så fort jag tänker på det. Känner mig hur okänsligt som helst, men ändock fortsätter jag att fnissa..
Rebecka har frågat mig två gånger nu om varför jag fnissat.. Hon sitter liksom och gör psykologin (och tror lite grann att jag också gör det.).. och då passar liksom inte fniss in i bilden ;P

Sitter som sagt och gör intepsykologiläxan och väntar på att poetryslamet börjar.. det börjar om baaaaara två timmar. Men får man se en eller annan snygging (no names) eller höra två eller tjugo bra dikter är det ju helt klart värt det... Dessutom har jag en del skolarbete att ta igen ;P

För itnressanter har jag fått en tid hos Per nu, ska dit i morgon 8.20. Får se vad jag säger, och vad han säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback