Sunny day

Jee, det var faktiskt relativt trevligt i stan :) När vi kom in, vid kanske 1 nåtsånt var ingen av de affärer Mor min skulle på öppna på Söndagar. Men vi styrde våra steg mot nyöppnade Designtorget istället och underhöll oss där. Sen skulle vi på lätta på behoven men då var det en jävla surkärring som tänkte stänga igen toalettdörren mitt i ansiktet på mig. och då Precis innan hade jag lagt i en femma i båset bredvid, men dörren gick ändå inte att öppna. Då blev jag lite upprörd men lugnade mig snart.. Fixade ju med låset efteråt som vanligt, så det spriiiiiiids. För vem vill lägga fem spänn på kiss? Iiiinte jag iallafall!
Seeen bar det iväg till Ikea där det strosades runt en hel del, och hittades en del och köptes ännu en del. Så nu har jag en "expedit" att montera upp, och mitt rum att få ordning på förståss :P På vägen hem diskuterade Mor min huruvida det finns några möjligheter för mig att flytta till elevhemsboende i Uppsala, så nu är det väl upp till mig att kolla upp och visa mig intresserad så kanske det går igenom ;D

Här nedan är en lite lustig bild (om ni frågar mig iallafall) från Johan, Kajsa, Frida & Victor's resedagbok :)

112743-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback