Dorotean

112743-35
Det här är lite kul, faktiskt. Fick reda på idag (på konstiga vägar, får skämmas om jag drar dem) att det finns en blomma som heter Dorotea.. Och såhär ser den ut om man ska tro Lailas Trädgårdar .
Den var ju inte allt för ful i allafall, och Dorotea är ju ett roligare namn än typ Ros(a).. I alla fall om man frågar mig :)
Men varför skulle man göra det, i och för sig? Mina åsikter är ju totalt värdelösa och går utmärkt att trycka ner.. Känns ibland som om det står [varsågod att stampa] någonstans på mig, eller på det jag säger. Eller så är jag bara naiv :]
Måndag i morrn igen.. lättaste skoldagen iofs, men det är fortfarande Måndag. Måndagar ska man bara inte tycka om, därför gör jag inte det heller.. Slipper "psykologen" i och för sig, det ska bli sjukt skönt i allafall.. Men jag vågar inte säga att vi har sovmorgon (ifall mor och far skulle börja undra) så jag åker nog in till skolan till 08:30 ändå... kanske i allafall. Har ju en del att göra, eller jag har Massor att göra. Men inget blir gjort.
Vi får väl se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: andreas

Hua måndagar >< Finns det något värre... ja att stampas på iof. Kommer den tiden man blev trampad på.. får en att må skit. Men jag ignorerade det.. trodde jag. Tills jag en dag hamnade hos syo och grät ut min ångest. Bytte skola, vilket var bättre än att "hela" skolan skulle flytta =/ De felsta var väll ok och vänner hade jag många av, men ingen ska bli trampad på! Vacker blomma, bra val :)

2007-03-05 @ 04:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback