The day is over.

Dagen är över, och jag klarade det ganska galant och utan fall gropar,
skulle vara teatern då. Tycker av någon anledning att det är jobbigt när folk ska ta livet av sig,
är deprimerade eller har annat som jag tycker att jag kan identifiera mig.
Så kan jag bara se pjäsen/läsa boken ur det perspektivet sen.
Lite synd men, det gick ganska bra idag ändå.
Sen hade vi möte om New York. Vad jag längtar!!!!
eller okej, det gör jag kanske inte alls det, inte med fyra utropstecken efteråt,
men eftersom alla andra gör det, gör jag också det. För att göra det enkelt för mig.
Men det blir nog bra, och jag ska gå på MOMA, oavsett om mina lärare säger
att det är dyrt med 16 dollar inträde. Låt mig få investera själv, tack!
Och sen direkt när vi kommer hem från New York (12:10 lokal tid) är det supa som gäller..
haha, eller inte. Men ut i alla fall. Man har ju bara sin första barrunda en gång i sitt liv, så det lär firas ordentligt!!
Hoppas att någon vill fira mig, i alla fall pyttelite, i NYC också.
hahahahaha, säkert. Folk kommer glömma bort det.
Får rikta in mig på att få fira ensam.
Nu ska här pluggas.
Värme!


ps. tror Dorotean.blogg.se har fått en stalker. 34 visningar av 3 unika IP-nummer bara idag.
lite läskigt är det.

Kommentarer
Postat av: andreas

Du behöver nog inte vara rädd för någon stalker om du inte är rädd för mig :) Satt och tittade igenom dina tidigare bloggar tidigare idag.. nyfiken i en strut =)

2007-03-05 @ 17:34:38
Postat av: Sara

Kan vara så att de i lärarrummet fått tag på den... Jag hade 48 visningar på 4 IP-nummer häromdagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback