Bloggsjuk

Jag har drabbats av bloggsjukan. Jag har ungefär hurmångaämnensomhelst att skriva om, och det är X antal gånger jag tänkt "ååh, det där måste jag skriva om i ett blogg inlägg" och nästan börjat författat det i huvudet. Sen när det väl kommer till kritan, eller tangentbordet, blir det bara blä och det slutar med att jag loggar ut härifrån utan ett nytt publicerat blogginlägg. Det är lite synd. För jag hade gärna skrivit en halv roman om hur jag betedde mig när jag fick en komplimang av en okänd tjej på stan, när jag höll på att köra på en and på väg till skolan, hur oangeläget det kändes att behöva höra ett du-har-knullat-en-annan gräl på upptåget mellan en gråtfärdig tjej och en kille som lovade att han älskade henne och allt annat jag funderat på att skriva. Men, nu blev det helt enkelt inte så. Så jag försöker tvinga mig själv att skriva om hur jag inte skriver istället. Har dessutom en liten aning om att det är all stress (nej, jag ska inte gnälla mer om det nu..) som tar bort all inspiration - för kollar man på mina arbeten ser de ungefär likadana ut. De ser iofs inte mycket ut alls eftersom jag knappt gör dem.. Men det som ser ut ser förjävligt ut. Hänger ni med?

och INGENTING blir bättre av en hjärtsjuk pappa som helt plötsligt på Lördagskvällen bara faller ihop. Utan att dö iofs, men han föll fortfarande ihop. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback