Trevlig helg!

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Det är helg och jag har övelevt ännu en skolvecka. Jag har till och med gjort det jag skulle (tyskatext och lite info till historian). Jag är förvånad och stolt, nästan pinsamt stolt.

Och nu sitter jag och ska fördriva tid ett tag i skolan.. Funderar faktiskt på att plugga! Har ju både naturkunskapsprov nästa vecka, och filosofiprov veckan efter det. Och en sån som jag måste alltid ligga på topp så jag gör helt enkelt bäst i att plugga. Är en massa att läsa. Jag tvivlar dock på att det kommer gå. Jag är i stadiet då jag helt enkelt somnar så fort jag utsätter mig för någon slags koncentration. Men det är ju helt klart värt att testa.. Om ett tag. Först ska jag interneta mig lite.!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback