Utmanad

Jag har ju blivit utmanad också. Nu efter X antal diverse utmaningar är det kanske dags att anta en?

Jag blev utmanad av Moa, här är reglerna:

1. Länka till den du blev utmanad av.
http://bananpannkaka.blogg.se/
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dom du har utmanat, i deras blogg.

7 Sanningar om mig själv:

1. När jag var liten var jag jätterädd för tjuvar. Och att det skulle börja brinna i vårat hus (eller det hus jag befann mig i).
2. Jag har/har haft en obotlig hudsjukdom som bara några hundra i Sverige har.
3. Att inreda är det enda jag kan hålla med om/säga att jag är bra på. Allt annat skrattar jag bort/tar som ett skämt.
4. Ibland önskar jag att jag varit ung på 70-talet istället för nu.
5. Jag blir alldeles hög av att demonstrera. Blir helt stirrig och det tar aldrig slut på energi. Oftast slutar det med att jag vrålar bort min röst, men lika glad är jag för det.
6. Min absoluta favoritstad är Stockholm.
7. Det äckligaste jag någonsin ätit är en majssoppa som serverades på min högstadieskola. Den var så obehaglig att äta att jag fick gåshud. Av det negativa slaget.

Och jag orkar inte utmana någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback