Vad har hänt?

Vad har hänt med blogg.se? De två senaste dagarna har jag skrivit två inlägg som över huvud taget inte blivit publicerat, fast jag klickat på Spara & publicera-knappen och det har bekräftats att jag publicerat.. Mycket märkligt om ni frågar mig.

Igår handlade det om min ytterst märkliga beteende när jag vaknade av väckarklockan. Jag har liksom alltid varit trött, otroligt trött till och med, på mornarna. Jag älskar att sova till klockan 12 på dagen och tycker inte det är något konstigt att säga god morgon vid den tiden heller. Då kan man ju förstå hur trevligt jag tycker det är när klockan ringer klockan 08. Inte trevligt alls. Men igår var det något extremt så trött, eller vad det nu var, jag var. När jag vaknade av väckarklockan kunde jag inte alls förstå varför den ringde, jag kom inte ihåg vad jag skulle upp att göra och jag hade ingen som helst uppfattning om vilken veckodag eller ens tid på året det var. Jag fick verkligen kämpa för att över hvuudtaget förstå vad som hände. Det var helt sjukt.  Nu när man läser det kanske det inte verka vara en sån big deal, men det kändes verkligen helt absurt.

När jag sen berättade om den händelsen för min mamma visade det sig att hon var med om liknande lite titt som tätt i perioder. Får se om det är något jag fått ärva utav henne då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback