T9

Istället för att plugga, som jag kanske borde, har jag nu sammanställt orden jag lagt till i min mobil (relevant va?). Vissa undrar jag hur jag egentligen tänkte, till exempel när jag stavade semla med ä, men jag var väl trött eller nåt.
Här har ni dom:

Bakar, äckel, Bakis, bakis, bajs, camida, again, cindy, Bleeding, Alunda, cocos, Coffe, coffe, bögar, Boland, borste, antasta, apatisk, ärta, avokado, fantasy, dejt, Depp, depp, deppa, deppig, feting, did, diggar, Diggar, filéer, dildo, egoistisk, dipp, dissa, dissar, dissat, fitta, flakes, Djäknegatan, Elina, flirtade, Doki, fördommarna, förjävligt, försov, förvirrning, drägg, drappe, Fredrik, etage, dtage, Evelina, fyllan, Hair, hållare, hållnäs, hallopsan, hångel, hångla, hånglar, harapn, hårig, harpan, Hehe, Hihi, Hobbe, godare, Hofors, Iofs, iofs, hora, Inrett, Grinade, ipren, hulkade, lack, lacket, kajs, lakrits, läskiga, Läskigt, läskigt, kass, käpp, Jäpp, kasst, kåt, kåta, jävel, Jävla, jävla, kebnekaise, leggings, less, Jepp, lib, lime, Linné, lipades, kissa, Jippie, kleta, kletar, klibbor, Lobotomi, lobotomi, knas, Joho, knölar, Komplimangen, know, korsett, Knulla, knulla, kräktes, kramas, kräsen, kristall, kvävs, juice, Kuk, kuk, lunar, lyllo, jympa, nacho, nagel, Najs, najs, nämns, nassar, martyren, matten, Meh, mens, mesigt, Never, Mja, Mjo, onanera, modde, modernitet, monstret, Morning, morning, moppen, Morrn, mössor, orgasm, Österby, ovärt, Murre, mysa, nyser, paint, Salem, salsa, saktade, sandad, pank, Sämlan, penis, Semlan, semlor, remsa, personifierad, retas, piercing, Shit, pika, pilla, pink, simpan, Simpan, pirrade, slanten, Skit, skit, skita, skiter, plutt, slyna, snålar, snarkande, smarrigt, smärtar, rökig, Snobb, söms, Pömsig, smörjt, snopp, snorren, rören, Sorry, Sötis, sötis, snyltare, psanten, pretty, Svamlade, pudding, steka, steriliserade, Sunshine, sunshine, Quorn, sushi, stubb, stuckigt, pyjamas, tanterna, tapetserat, taskig, Tatueraren, tatueraren, violett, tkr, Ulsarb, Torrent, Usch, vråla, tråna, Transan, Tss, uppländsk, tuta, Tuta, Yeah, Yes, yes, whine, youghurt, you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback