Happy 2009

Sådär ja, nu har jag nyårsfixat hela dagen. Ett tag var jag helt slut (eftersom jag inte ätit på massor med timmar. men banan och blåbärssmoothie gjorde susen) men jag var trägen. Som fan. Så trägen att det jag trodde skulle sluta i noll slutade med en kjol, två klänningar, tre par örhängen, underkläder och några fynd från Söders Second-hand på Kungsgatan. Heheh, och jag som sa till damen-som-bad-om-pengabidrag-till-förmån-för-avrättningshotade-iranier att jag inte hade ett öre. Let's call it a vit lögn. Jag har ju faktiskt givit till både UNICEF och Stockholms Stadmission de senaste veckorna. Då borde min välgörenhetskvot vara uppnådd. Eller nåt. Dessutom handlar jag ju på Myrornas, som har Frälsningsamén som överhuvud - och de är ju både homosexualitets- och abortmotståndare så de vill man ju stödja... eller va?

Aja, nu är iaf nyårsoutfiten kirrad, sånär som på ett skärp som jag antagligen inte lär få tag på, ingredienserna till nyårsförrätten, som jag fick äran att stå för i år, är kirrade och nyårsgroggvirket är kirrat. Festen kan börja! Välkommen 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback