PepparkakebagarN^

Tjoho, 1a december - 23 dagar till julafton! Wibbediwow vilka nyheter va? Om ni nu är väldigt orginella och inte läser någon annan blogg än min (feel sorry for you..) och heller inte varit i kontakt med almanacka eller omvärld kanske det är stora nyheter. Men ja.. tillåt mig tvivla på att det finns någon sådan.

Jag har ägnat dagen åt att baka pepparkakor, och det var verkligen ett dagsverke. Började vi två och var klar för någon halvtimme sen. Då har jag iofs haft några smygpauser, men ändå. Har kristyren kvar också. This is gonna be a long night. Ska nog göra kvinnotecken på alla gubbar, och manstecken på alla gummor bara för att vara sådär "Jamen alla som har kjol behöver ju inte vara KVINNOR jö!"-PK som är så modernt. Och för att det är lättare än att göra snoppar. Och kanske lite mindre ovälkommet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback