Rubrikjävel som jag inte kan sätta

Idag ska jag nog göra lakritsknäck. Jagveeet, det låter både läskigt och spännande men jag tänker att det är värt ett försök. Enda problemet är att jag inte hittar något recept där det står hur mycket turkisk peppar man ska ha i. Står bara "hackad turkisk peppar". För att få ordentlig lakritssmak är det väl bäst att ta i lite i överkant dock. Tror inte att en blandning mellan knäck- och lakritssmak är någon höjdare, tbh. Äh, det löser sig. Smakar dom skit kan ju mamma ta med och bjuda på jobbet. Där kan dom ju inte säga något om mamma kommer med "sin dotters uuuuuurgoda lakritsknäck". Man får ju utnyttja mes-sverige när det går, liksom.

Drömde förresten om uppkörningen i natt. Det var lite mardrömsaktigt, så jag börjar väl bli nervös på riktigt. Jag fick 20 av 24 poäng, eller rätt eller vadfan det nu var. Och min kompis frågade om jag var nöjd, och det var jag ju för med betygsmått mätt är ju det VG tänkte jag - men nej, jag var underkänd. Och efteråt kom jag inte ihåg Någonting av körvägen. Jag mindes när jag satte mig i bilen, och sen när jag satt och fick poängen men inget där emellan. Detta bekymrade mig såklart något fruktansvärt. Sen övergick det till en helt annan dröm där jag bland annat förstörde min "kompis" cykel, och försökte fundera ut hur man sågade av någons huvud på rätt sätt. Mysigt? Oja, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback