Rubrikjävel som jag inte kan sätta 4

Hehehehe.. jag kan inte släppa det här med julklapparna. Ni kommer säkert få dras med mina resonemang hit och dit ända fram till den 24e, och kankse längre. Sen måste jag ju utvärdera sönder allt såklart ;) Så ni som ledsnat redan: Kom tillbaka till tjugonda' knut eller nåt. Nåja. Idag har jag pysslat ihop ett önskelistekollage. Jag vet, jätte bloggtöntigt men jag kunde inte låta bli när jag såg en jättefin kollagebild av Arabia-grejer. Såhär ser det ut (mitt kollage alltså...):


Övre raden från vänster:
Sally-burk för kakor. Design: Erik Kold. Har en mindre för kaffe, så nu vill jag ha en sån med • Någon fin tekanna. Just den där heter Kosmos och är designad av Berit Ternell. Tillverkar på Gefle. Fin, men min morfars syster samlar på den så jag vill nog hellre ha en annan :P • Berså. Behöver jag säga mer? Nä.. jag tänkter väl det.

Nedre raden från vänster:
Saker i form av/mönstrade med flamingos. Det är ett kul djur helt enkelt. • Rött med vita prickar. Kanske inte på just en leksakshund på hjul. Men vem blir inte glad av det mönstret? • Marimekko-skål modell mindre. Färg spelar inte så stor roll så länge den inte är blå. • Kaffepannan av Kaj Franck. Tillverkad vid Arabia om jag fattat det rätt. Har kastrull med det mönstret i samma färg.


Men ja. Det är som sagt bara ett lite önskekollage jag fick till när jag hade några minuter över. Det jag sade igår gäller alltså fortfarande. Och egentligen kanske jag är för stor för önskelistor? Hehehehehehe.. nej. Det är jag inte. Den är ju dessutom i högsta grad riktad till mig själv. Vill jag ha något av det där lär det vara jag som får punga ut före :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skulle vara mer perfekt än en jul utan julafton o julklappar?

2008-12-05 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback