Mycket ska man höra..

<@Felix> hahaha fyfan.. garvade fan arslet av mig idag
<@Klfh> Ooh
<@Klfh> Vadan detta?
<@Felix> föreställ er det här:
<@Felix> Inne i förrådet i omklädningsrummet (hockey) så hittar en av killarna Absolute kidz 2003
<@Felix> Bergsprängare av den värsta sorten inställd på max
<@Felix> och ett helt omklädningsrum fyllda med 20 st testosteronpumpade hockeyspelare
<@Felix> och alla sjunger/vrålar med till nick carters IIII WAAANT CAAANDYYYY!!
<@Felix> det var en syn man sent kommer glömma ^^

Hahah, det här gjorde verkligen min dag. Direkt från warpdrive.se
Det kommer nog på en fin andra plats. Förstaplats tar det faktum att nån i min klass (nämner inga namn men....) var glad över att jag gick ur hennes opponeringsgrupp, eftersom jag annars - som den extremfeminist (HAHAH) jag är - skulle trasha hennes uppsats. Efter att jag fick höra det här blev jag bra sugen på att gå med i gruppen igen, eller i alla fall fråga henne om jag fick läsa hennes uppsats. Mest bara för att. Haha.. Mycket ska man höra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback