Kanske ingen hjärntumör ändå..

Nya rön (eller vad det heter)! Kanske kan det ha varit migrän jag drabbats av, speciellt med tanke på den huvuvärk jag drabbats av efter mitt halvblinda anfall. Tydligen brukar vissa migrändrabbade människor få något synsymtom ungefär en halvtimme innan själva huvudvärken sätter in. Jag vet inte exakt hur lång tid innan jag hade den där "jag ser ingenting"-perioden men det var i alla fall innan. Får väl se om det kommer igen. Kommer det snart igen kan det också vara näthinnan som har låssnat (påläst mamma? oja!). Det är tydligen inte så bra, så det hoppas jag att jag slipper. Framtiden får väl utvisa vad det är egentligen..

Kommentarer
Postat av: Anton

Låter definitivt som migrän. Se till att dricka mycket när du märker att din syn börjar bli... konstig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback