Tough choise.

What what what?! Vänta nu här, jag måste se helt fel. Såhär skrev Linda på sin blogg idag, eller ikväll. För lite mindre än två timmar sen:  "Leo jag tror att ju mer fertil man är desto fler killar får man. Vi torra feminister får därför tjejer... haha!". Med min fetning (sjukt verb jag vet, men ni vet vad jag menar..). Jag måste ju se helt fel? Eller vadå? Är allas vår Skugge sjuk? Ska hon göra min historiauppsatts om henne helt oduglig (om den nu inte redan är det)?! Hon kan ju inte komma och gruppera sig med "vi feminister" nu när jag kartlagt henne så nogrant. Då måste jag ju göra en ny undersökning. Och det orkar jag inte. Och så måste jag ta ställning till om jag ska fortsätta se henne som en forna idol som blivit jävligt snygg på äldre (förlåt Linda) dar, eller om jag ska återinföra henne på idol-listan sådär som jag gjorde i pubbetiden. Tough choise. (nej. jag kan inte engelska. sluta klaga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback