Summertime, and the living is easy

Jag råkade precis läsa texten till "Sjung om studentens lyckliga dag" och fick återigen en liten ledsenklump i magen. Vad är det med den sången egentligen? Den är ju jätteglad! Framtiden är vår, och vi har inga sorger som bor i våra sinnen än (yeah right på den iofs, men skitsamma). Det är ju bara askalas. Och jag bara gråter och gråter. Det är ju sjukt. Nu såhär efteråt när jag dessutom är helt stabil och övelevt den lyckliga dagen borde det ju inte vara några problem. Men ändå.

Allergin är tillbaka också, eller var i alla fall. Jag låg helt däckad igår. Gick omkring i nattlinne och pyjamas hela dagen, och ägnade dagen åt att hitta det minst dåliga som sändes på TV. Det var inte alltid så lätt, men det funkade ändå. Man kan ju zappa mellan alla dåliga program tills det kommer något mindre dåligt också. Asroligt. Men idag är det i alla fall bättre, så jag kan gå min 6 km promenad, och slippa oroa mig för att nysa ner pensionärerna i morgon. Mina små söta pensionärer som frågar var mamma är, har långkallsonger och kofta på sig fast det är 25 + i skuggan och riggar segel på båten som bara de ser. De är så fina, och sorgliga, på samma gång. Helt otroligt. Tror det här blir en bra sommar. Och i morgon ska jag till Stockholm <3

Tror jag ska gå någon kurs i hur man strukturerar upp normala blogginlägg också. Kanske bäst att hålla sig i ett ämne/inlägg istället för 75. Men vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tog du studenten nyss? Jag tog den i fredags, så den låten fick man höra mkt haha :P

Postat av: Daniela

Den kursen skulle jag också behöva. Jag är sämst på att hålla mig till ett och samma ämne.. Istället redogör jag hellre, i detalj, allt vad jag gjort under dagen :)

2008-06-30 @ 14:41:32
URL: http://danielalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback