Det är nya tider nu

Jag hatar blogg.se. Den schabblar alltid bort de allra längsta inläggen jag skriver. Kanske är det för att skydda mina läsare (som jag knappt har några ändå). Eller bara för att jag bara skriver om en massa blaj hela tiden, och det kanske inte blogg.se vill stå för.

I alla fall, igår lyssnade jag på en låt som hade en otroligt stor roll i mitt liv på högstadiet. Det tog ganska hårt på mig att höra den igen. På någon sekund var jag tillbaka i mina tankar och mitt mående på den tiden, och det var rätt tungt då så det blev liksom tung igår också. Jag tror till och med att jag grät, bara av att höra introt. Gud vad jag knarkade den låten. Men som tur är är det nya tider nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att undra: Vilken var låten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback