Luften är fri!

Böh. jag vet inte vad jag ska säga; mer än att jag inte har en aning om vad jag håller på med för tillfället. Det är mest bara jobbigt, och jag är mest bara jobbig. Den dummaste idén jag någonsin haft var nog att försöka förbjuda mig till vissa tankar, vissa känslor. Vad gör man då om inte tännker/känner precis det. Så hårt. Jag orkar inte.

Idag hade vi friluftsdag. Jag har suttit i soffan och pluggat hela dagen långt. Det går långsamt framåt, men det är bättre än inget i alla fall. Jag har väldigt svårt för de där insiktierna man får när man kommer på hur mycket man har att göra. Det är verkligen ett helt berg med uppgifter nu. Jag vill bara beta av historia-kursen, göra mina uppgifter jag är sen med och klara de uppgifter jag har framför mig med glans. Vi får väl se hur det går. Kanske krashar jag ihop i min säng, eller så blir det så bra som det alltid blir när jag är inblandad. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback