Blödig dag

Till skillnad från er andra som antagligen ser denna lördag som en solig dag, eller kanske somrig eller härlig dag ser jag denna lördag som en blödig dag. Inte sådär blödig som i känsligt blödig, när man gråter och allt och blir massa sentimental. Nej, blödig som i att blöda. För det är typ vad jag ägnat den här dagen åt. Nu låter ju det jävligt dramatiskt, vilket det också var - men bara i ungefär 10 minuter. Sen gick det över. Och nu skulle jag kunna göra den här historian hur rolig som helst genom att nämna varenda detajl, nivet sådär som jag alltid gör när jag ska berätta om saker jag varit med om. Men jag kom precis på att jag inte orkar det, så ni får nöja er med någon mening bara. I alla fall, för att göra den korta historian ännu kortare, började jag den här lördagen med att tajma att få mens och börja blöda näsblod i princip samma sekund. Det var lika mysigt som det låter.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du sett det här då? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2442219.ab?teaser=true

2008-05-10 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback