I kärlekens namn

Sådär. Nu har jag i alla fall lyckas komma på vad för slags tal jag ska hålla, och även satt upp lite stolpar. Blir att jobba ordentligt med det i morgon och på torsdag. Jag kommer ta hela klassen med storm! ...eller inte.
Under stolpandet kom jag också på att jag själv vill gifta mig i eiffeltornet. Gärna med lite nyckelharpsmusik i bakgrunden. Vettefan hur jag ska få ihop den kombinationen riktigt men, är det så illa får jag väl gnida lite själv. Jag kan ju faktiskt kärleksvalsen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till avslutade kurser! Duktigt att redan ha börjat på talet. Jag satsar på engelska och naturkunskap tills imorn istället. Då kommer jag ju att ha mina sedvanliga tolv timmar på mig att knåpa ihop något. Hur svårt kan det vara? "Kära församling..." Fast för tillfället ägnar jag mig mest åt att glo. Och att hämta mig från den surrealistiska upplevelsen under psykologin idag. "Jag har skrivit om...?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback