I'm proud

Jag har varit på pridefestivalen. Så himla nice! Först två intressanta och tankeväckande föreläsningar på dagen, en med Tina Rosenberg och en med Andy Cany. Mycket imponerande. Senare på kvällen pridefest på V-dala nation där det var bra musik, mycket folk och rätt billig alkohol. Och folk raggade helt ogenerat. Så himla fint. Kunde dock återigen konstatera att den svettlukt som tagit över cigarettlukten på uteställen i Sverige inte är direkt angenäm. Men ändå. Jag hade en otroligt bra kväll, och det märks att jag inte dansat på länge. Dels för att det var en sån himla energikick, man kunde liksom inte sluta le eller bara vara galen, men också för att benen idag är lite smått möra. Men det var det värt. De som stannade hemma och tittade på ESC, eller något annat för den delen, borde verkligen ångra sig. Råkade ju även hamna som pridefestivaldeltagare i lokaltidningen. Med värsta feta porträttet, och viss förvridning av vad jag sa. Så nu är jag väl dum lesbian med hela uppsalas befolkning. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback