Jävla Pissråtta

för första gången på rätt länge har jag åter igen brytit ihop. jag sitter här och hyperventilerar, nästangråter och ber folk att döda mig på diverse internetforum. mycket konstruktivt. att över huvud taget skriva det här inlägget är i princip omöjligt. jag skakar som en gris.
det som dödat mig den här gången är
Historia B
Psykologi x2
Naturkunskap
Svenska
Litterär Gestaltning
och fucking jävla Matematik C
eller i andra ordalag; Internationella Gymnasiet.
undrar om det är för sent att hoppa av med en månad kvar,
ingen på internetforumen verkar nappa på att döda mig i alla fall.
Jävla Pissråtta

Kommentarer
Postat av: Calmen

Håll ut!

Postat av: olycksvännen

Det är inte värt det! På måndag ska mina sorger begravas men än är de allt för många kvar. Men ärligt talat, vad betyder det om jag blir godkänd i matte c? Träffade en mycket sympatisk cellist à 19 år gammal på den skola jag sökte till i tisdags. Hon gick aldrig trean på gymnasiet utan hoppade direkt till folkis. Under sitt första år läste hon in de kurser hon behövde för att få vidare behörighet och har nu runt 1000 poäng. Hon var nog den gladaste människan jag mött - så vad är det egentligen vi lider för? Hang in there!

2008-05-02 @ 19:53:53
URL: http://bananpannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback