Min infektionsdrabbade kropp

Med en hjärna (och näsa) helt full av snor, rinnande ögon och en hals som svider så där mysigt när man exempel dricker djuice, eller äter något olenare än banan (dvs. allt) kunde jag för tillfället må rätt mycket bättre. Fastän jag precis vaknat frrån tre timmars tupplur på soffan, väl inlindad i en yllefilt och med fårskinnstofflor på, vill jag inget hellre än att krypa ner i min säng. Och nu började det tjuta i öronen också. Vilken dag! Ska be mamma kika lite i halsen på mig iaf, för att stoppa misstankarna om halsfluss. Det hade jag när jag slutade nian, och vill inte ha det när jag tar studenten. Käre gode högre makt, om det finns någon sån, lura ur all infektion och virus ur min kropp. Jag gillar inte att ha dom som gäster, och vill ha bort dom så fort som möjligt.

Tack på förhand,
Sara

ps. ursäkta allt gnäll. hoppas du inte ångrar att du läste ända hit. ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare! Det där med juicen är det värsta som finns. Har du prövat med te? När jag är sjuk lever jag på te.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback