Skolhelvetet. Igen.

Sådär. Nu har jag skickat in mitt senaste helvete (aka. skolarbete), bara ett litet dygn försent.
Tycker ändå att det är rätt duktigt gjort med tanke på att jag för 36 timmar sen inte skrivit något på det,
och fick värsta ångestanfallet p.g.a det i fredags.
Mitt hjärta hoppade till av glädje när jag mailade läraren.
Hoppas hon inte hänger mig nu,
har ingen direkt koll på hur hon reagerar på försent inlämnade grejer.
Men är hon som typ 80% av lärarna på skolan skulle hon inte bry sig
om jag så mailade in det om ett halvår.
Hon skulle skänka mig ett MVG ändå.
Det är så fint med lärare
som först skiter i om man lämnar in lite små försent (läs flera veckor försent)
och sen skiter i att lämna tillbaks det rättat också.
Och nu har jag bara 20 dagar kvar tillsammans med dem.
Kan inte säga att jag är överdrivet ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback