Vilken natt!

Jag kunde knappt sova i natt. Jag låg och vred och vände mig i en evighet. Planerade min framtid och kom på en massa lösningar på mitt stressproblem. Tyvärr har jag glömt dem nu, men ändå. Jag var alltså astrött men kunde för allt i världen inte somna. Det var jäkligt irriterande. Att jag ändå sov kan man se mina otroligt konstiga drömmar som ett tecken på. Herre gud. Bland annat drömde jag om mitt sommarjobb, som jag av någon anledning kom en timme sent till första dagen. Det var ju något pinsamt förstås. Väl där var det massa krångel med påklädningen, att jag gick till fel avdeling osv. Men mest konstigt var nog mamman som kom in på avdelningen (det handlar alltså om ett ålderdomshem). Hon hade sin lilla dotter med sig, och skulle väl hälsa på sin mamma eller så. Det är väl inte speciellt konstigt, men konstigare var hennes klänning. Den var nämligen alldeles för kort. Den slutade någonstans på magen. Och hon hade inte leggins på sig. Nej, hon hade inte ens trosor på sig. Det kommer alltså in en morsa som visar vaginan under mina första minuter på sommarjobbet. Och det tar inte slut där. Den här kvinnan har nämligen jättemycket könshår. Så mycket att det lägger sig som ett täcke i den kundvagn hon drar framför sig. Tänk er en hel kundvagn full med könshår liksom. Trevlig dröm va?! Och i det här lilla.. boet, eller vad man ska kalla det, ligger det massor med påskägg. Hahah, vad kan den här drömmen betyda egentligen!? Jag vet faktiskt inte om jag vill ta reda på det. Det verkar lite för skumt.

Nåja, någon som vet vad som är flest av "flera hundra" eller "hundratals"? Det var en fråga jag försökte svara på i natt när jag inte kunde sova. Som ni förhoppningsvis förstår hade jag lega och ålat mig ett tag då...

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken text ska du skriva på svenskan? Problemlösning kanske -> lösningarna på dina stressproblem. Orsaksanalys -> varför man har svårt att somna. Och slutligen argumenterande -> Vad är flest av "flera hundra" och "hundratals"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback