Jääääla skit asså

Okej, min dator dog precis. Eller hängde sig eller vad man ska säga. Musiken hackades sönder, och den blue screenade. Fick ett meddelande som löd:
 "Hardware malfunktion
NMI: parity check/memory parity error
Call hardware vendor for support
The system has halted"
Det känns som att nåt inte riktigt stämmer med min dator, och jag är lite orolig nu när jag sitter vid den. Är den döende? Kommer jag förlora all data? Sprängs hela Grynet (ja, den heter så) i bitar i natt? Och den viktigaste frågan: Varför har jag ingen pojkvän/brorsa/kunnig tjej i närheten när sånthär händer? Just nu söker jag desperat hjälp via IRC. Det går inte så bra. Datornördarna (hur många procent?) verkar sova. Jäääla skit asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback