Rubrikjävel som jag inte kan sätta

Toppen! Jag har en Anonym massör. Det är ju i alla fall något! Dock var inte passet så hårt som jag väntat mig.  Blir nog mör i morgon, men inte sådär skönt som jag vill ha det.. eeh.. ja... Jag får hoppas det är mer sting i passet jag ska på på Torsdag :) Mer svettig behöver jag dock inte bli, jag vill inte behöva simma ut ur salen efteråt. UschUsch, ibland önska man att det gick att gå och fippla i generna även på en färdigvuxen kropp, så man slapp de värsta. Nåja.. jag antar att jag överlever..

Förrutom de två till träningspassen jag ska på (ett till Styrka Medel å så ska jag testa KI-Balance. Skulle nog sitta fint med lite rörlighet i den här klumpen som min kropp blivit..) i veckan är det bara en massa jobb. Varenda dag hela veckan ut för att vara exakt. Gött så :D Så slipper jag noja mig över att alla mina sparpengar kommer ha tagit slut till hösten.. Den här veckan verkar jag längta lite mindre "hem" också. Det är skönt. Jag vill gärna inte vara den mes jag är.. eller ja.. eeh.. skitsamma.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Milla

heh. det var visst jag som råkade glömma skriva namn :D



anonym nomore!

///ASHI (just in case)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback