En framgångssaga

Såhär i Lågkonjukturens tid har jag lyckats med det omöjliga. På mindre än en vecka har jag kirrat två jobb (nåja, tim-vikariat men det är ju typ jobb), och ett boende. Så jag får en vår i Uppsala ändå. Är det inte otroligt? :) Jag är i alla fall omåttligt stolt över att även jag har en krage som jag lyckats få tag i. I veckan ska jag även till en dietist så jag kan ta tag i min ofantliga kropp också. Den är jag lite mindre stolt över, men den borde ju inte vara omöjlig att ge en lite mer hälsosam form. En får väl se...

Om det fortsätter såhär var det ju inte ens en falsk förhoppning att 2009 skulle bli The Year. Jag är så glad atm :)

Nu: Åter till städning!

Ps. Håller även på att försöka skippa IRC ett tag nu. Har inte så stora förhoppningar på just den fronten (eftersom jag har sett hur det gått för Vissa Andra som försökt sluta :P), men för tillfället går det rätt bra. Fortsätter de dryga asen hägra kanske även detta lyckas :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback