I hate this day

Fy vad den här dagen stinker. Jag har förföljts av ett allmänt blahamående som inte skulle göra en människa glad. Jag skulle gärna krypa ner i sängen och sova mig till i morgon - med hoppet om att det blir bättre då. Men det skulle ju inte funka. Jag skulle liksom vakna klockan 02 i natt och ja.. Det är väl lite tidigt att börja sin dag då - oavsett hur bra den nu kommer vara :P Så jag får stå ut ett tag till. Krypa ner under min lila mysfilt och kika Mia och Klara kanske. Eller bara något som generar i alla fall halvdanna skratt. Blärgh. Om jag ändå vunnit den där auktionen igår. Då hade jag säääääkert varit jätteglad idag. Och ja, jag vet att jag ältar men jag kan inte låta bli. Så surt känns det. Men men, det kommer nya chanser. Nu ska jag ta mitt dåliga humör (som jag tror stavas PMS) och göra något konstruktivt. Typ slänga mig i soffan.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback