Rubrikjävel

Jag läste en så himla bra insändare i UNT igår. Det var en man som tyckte att det var vansinnigt av bilister att tuta på cyklister som tog sig fram i körbanan, eftersom cyklisterna då kunde bli så förbannade att de tog upp sin cykel och slängde den på bilen. Detta på grund av att man som på-tutad cyklist skulle vilja få bilisten att känna på hur det är att oskyddad trafikant. Eeh.. ja, just det.. Det är ju väldigt stor risk att någon i mes-sverige skulle agera så... Det känns ganska otroligt att folk agerar så i andra delar av världen också i och för sig.. Så eeh.. ja.. man undrar ju var insändarförfattaren fått sin argumentationstekniksundervisning.. Kanske på samma ställe som insändarorginalet Berne Widen? ;)

Idag har jag veckans lediga dag. Skönt. Synd att jag mår som en påse skit bara, och har städning som enda tillgängliga uppmuntringsmetod. Känns inte så himla lyckat. Bääh.Var länge sen det kändes såhär nu. Undrar varför... Har mina egna teorier om att det kan vara min uteblivna träning denna vecka (tränade senast i söndags) som spökar. Träning skapar ju endorfiner, eller vad det heter. Ska i vilket fall till Friskis i kväll, så får hoppas detta gråa täcke släpper lite då...

Nä... över och ut hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback