Vi måste höja våra röster för att höras!


Den här bilden är ju inte så ful, om du frågar mig. Den är gjord av Martina Anlér (who ever that is..) i och med ett samarbetsprojekt mellan Röda Korsets Ungdomsförbund och Libresse som går ut på att vi tjejer måste höja våra röster för att höras. Inte speciellt nytänkande kan tyckas (frasen har ju snart 40 år på nacken) men fortfarande sjukt viktigt. Detta konsverk med flera auktioneras nu ut på tradera och intäkterna går oavkortat till Röda Korsets tjejgrupper. Bra tycker jag! Synd att jag är för snål för att gå in och lägga ett bud, som nu är uppe i 510 riksdaler. Är du intresserad har jag länkat i bilden ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin

Kikar in och önskar en finkväll=)

Kolla gärna in hos mig.

Postat av: sofie

snygg blogg :D

2009-11-19 @ 16:18:20
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback